Meer rendement uit uw online omgeving

Betawerk haalt meer resultaat uit uw online omgeving. We koppelen uw bedrijfsdoelstelling aan heldere, meetbare prestaties en werken dagelijks aan het verbeteren van uw online succes.

Op basis van beproefde methodes, diepgaand cijfermatig inzicht en experimenten optimaliseren we structureel de customer journey, zodat uw klanten vloeiend hun doel bereiken. Met een hoger conversieratio wordt de return-on-investment van uw campagnes, zoals Facebook-advertentie en Adwords, ook automatisch hoger. Daarbij maakt het niet uit of uw website of app door Betawerk is gemaakt: wij kunnen ieder systeem meten, analyseren en optimaliseren. 

Optimaliseren voor conversie: funnel Conversiefunnel voor onze klant Museumplein Limburg

Meer klanten, hogere omzet, leadgeneratie

Grote kans dat uw website een rol speelt in uw bedrijfsvoering. Of deze nu leads genereert voor de sales-afdeling, centraal staat in informatievoorziening voor cliënten of de verkoop van uw producten en diensten verzorgt: in optimalisatie zit winst. Door bijvoorbeeld meer omzet uit hetzelfde aantal klanten te halen, ervoor te zorgen dat cliënten beter geïnformeerd aan hun behandeling beginnen of inwoners van een gemeente ertoe te verleiden zelf hun zaken online te regelen.

Experimenteren = optimaliseren 

Experimenten zijn cruciaal voor een succesvolle online omgeving. Ze helpen organisaties aansluiting te houden bij de altijd bewegende behoeften van gebruikers en zorgen voor een structurele toename van online rendement. Ook helpen ze om ideeën vroegtijdig op eenvoudige manier te beproeven.

"Experimenten zijn van wezenlijk belang om concurrentievoordeel te halen"

Harvard Business Review, 2017

Het zijn vaak de kleine veranderingen zijn die de grootste impact hebben. Betawerk kan het volledige proces van experimenten tot optimalisatie voor haar rekening nemen of organisaties helpen bij het integreren van experimenten binnen haar bedrijfsprocessen. Onze methodes helpen iedere organisatie vooruit.

Verbeter uw inzicht

Diepgaand inzicht in de prestaties en knelpunten van uw omgeving is waardevol. Organisaties hebben vaak al goed zicht op het resultaat van hun omgeving, maar minder  inzicht in de paden die leiden tot dat resultaat. Waar vallen potentiële klanten af? Wat houdt ze tegen? Door de volledige customer journey meetbaar te maken, ontstaat waardevol inzicht in het proces en optimalisatiepunten daarin. Door deze aan te pakken verhoogt u de conversie. Daat heeft niet alleen positieve impact op het bestaande aantal bezoekers: ook de return-on-investment (ROI) van campagnes wordt hierdoor automatisch hoger.